۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۱۲۹۹۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ولایت فقیه یک امر ثبات‌یافته در نظام است/ اظهارات رضوی فقیه ناشی از درک ضعیف وی از ارزش‌های دینی است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ولایت فقیه یک امر ثبات‌یافته در نظام است، گفت: اظهارات و هتاکی‌های رضوی فقیه ناشی از خطای فکری و درک ضعیف وی از ارزش‌های دینی و اسلامی است.
ولایت فقیه یک امر ثبات‌یافته در نظام است/ اظهارات رضوی فقیه ناشی از درک ضعیف وی از ارزش‌های دینی است
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به اظهارات و هتاکی‌های اخیر رضوی فقیه اظهار کرد: این طور اظهارات ممکن است ناشی از خطای فکری این فرد و درک ضعیف وی و با پشتوانه قوی از داخل و خارج کشور بیان شده باشد.

وی افزود: این در حالی است که احتمال اینکه سناریوی پشت صحنه این اظهارات از خارج کشور تدوین شده، بیشتر باشد و این می‎تواند هزینه زیادی را بر نظام، مردم و خود این افراد تحمیل کند.

نکونام تصریح کرد: این افراد تعریف‌های درستی از اسلام و قرآن ندارند و از صراط مستقیم فاصله گرفته‎اند و این امر هم به خود آن‌ها آسیب می‎رساند و هم در دنیا و هم در آخرت باید در محضر پروردگار پاسخگو باشند.

وی با اشاره به توفیقات نظام در عرصه‌های مختلف، گفت: در حالی که نظامی موفق و آرام داریم و آزادی‌های خوبی در کشور وجود دارد نباید این افراد با بیان این اظهارات جو جامعه را خراب کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: اوباما در سخنان اخیر خود به قدرت ایران و نقش‌‏آفرینی آن در عرصه بین‌الملل اذعان داشته، برهمین اساس نباید بهانه به دست کشورهای غربی داد.

نکونام با بیان اینکه ولایت فقیه یک امر ثبات یافته در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ارزش‌های الهی و دینی یک مسئله ریشه‌دار در بین مردم است و افرادی چون رضوی فقیه با این اظهارات فقط آبروی خود را می‎برند.

وی بر ضرورت نظارت بیشتر دستگاه‌های فرهنگی بر مراسمات و محافل کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان و به ویژه متولین فرهنگی کشور باید مراقب باشند و نظارت بیشتری به کار گیرند.

به گزارش جهانبین نیوز، رضوی فقیه در همایش اصلاح‌طلبان در استان همدان اظهارات نادرستی در رابطه با ارزش‌های دینی و مقام ولی‎فقیه بیان کرده است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۰:۴۱

1 Mar 2020